četrtek, 26. julij 2007

pizdarije v lajfu

kmal mi bo vsega dost
k sm ta srednji hčeri 2 krat v dveh letih kuhala na mesni maščobi,se mi je odpovedala
že cel teden ne govori,kar mi je rekla,je le to,naj no ne sprašujem,kako je,ker me to sploh ne briga
dons sem pa še mam rekla,da bi na vrtu naredila enodružinsko hišo,pa je rekla,da se pri nas ne bo nič zidalo,dokler bo ona živa.Po drugi strani pa je sosedi obljubila,da ji .odstopi 27kvadratnih metrov našega sadovnjaka za njihov večji parking pred hišo.Torej,tu je potrditev-domači so najmanj vredni,a hudič ne daj,da bi sosedje kaj slabega mislili o naši materi.A mislite,d bom jest tut tok zafukana do svojih otrok,k bom stara in pozabljiva?

4 komentarji:

Uros pravi ...

hm ja starost je ku**** praujo sicer pa ka nej rečm tvoja mama je tipična gorenka

lol

SLonn pravi ...

Ja life je kurba ... pomir se pa zwi ga naprej, sej je zanimiw ...

Alice pravi ...

ja sj weš kašna j mama..k da si presenečena..itaq ničesar ne psti,še Uno smo mogl dat stran zrd tega..=(

Alice pravi ...

aja pozabla sm tole..ti si že taka do svojih otrok..sam opazš ne..